Benzingőzös Velodrom

Idén második alkalommal került megrendezésre Budapesten a Velodrom Millenáris elnevezésű rendezvény, melynek Európa legrégebbi kerékpárpályája adott otthont.

Borongós napnak indult a szombat, de szerencsénkre a fellegeket hamar napfény váltotta fel és sokan elhozták a szebbnél szebb gépeiket.

A Velodromot joggal nevezhetjük „a hazai Goodwood”-nak. Egy találkozó, ami a valódi benzinvérűeket szólítja meg.
Nyitástól zárásig robogtak a döntött oválpályán az autók felváltva a motorokkal.
Nem voltak felesleges kordonok, amik gátat emeltek volna az emberek és a gépek közé.
A büszke tulajdonosok szívesen eszmét cserélhettek az érdeklődőkkel.

A korhű dallamok és az, hogy sokan régi ruhákban érkeztek a hangulatot tovább fokozta.

Az autókról

Már a bejáratnál egy gyönyörű Mercedes-Benz és egy MG fogadott.

Érkezésemkor egy Cobra kezdte meg köreit.

Gyönyörű Karmann Ghiak.

Az „Istennő” egy Maserati Indy-vel.

Alfa Romeo Giulia

Az amerikai különítmény egyik része.

A kiállítás egyik kedvence: Lincoln Continental.

Chevrolet Impala

Egy hibátlan Karmann 2 Cobra társaságaban.

A motorosok a rajthoz készülődnek.

És következzen a számomra legérdekesebb autó: Volhist GL-40

A 60-as évek Formula Junior versenyautóinak modernkori átirata.
A közeljövőben egy több részes cikksorozatot indítunk a Volhistracing csapatával, melynek során bepillantást nyerhettek az autó építésébe és közelebbről megismerhetitek azt a magyar lelkes, benzinvérű csapatot, aki az autó mögött áll.
A Volhistracing Motorsport-ot a következő oldalon érhetitek el: Volhistracing Motorsport Honlap

Zárásképpen elmondhatom, hogy ismét nagyot szólt az idei utolsó Velodrom. Örülök, hogy részt vehettem rajta.

További jó képekért érdemes ellátogatnotok a Velodrom Millenáris facebook oldalára: Velodrom Millenáris (Facebook)

Májusi Velodromról cikkem: A hazai Goodwood